25 mars

Igår startade operation flyttpackning. 
Efter jobbet började jag med att bjucka syster på lunch för att hon så snällt skulle hjälpa mig att starta hela packningsprocessen. Det gick bra, fick undan en hel del, det mesta i sovrum/vardagsrum. Mycket skönt!
 
I morse vaknade jag 07. Utan hjälp av något alarm. På min lediga dag.
Tyckte först att det var trist och försökte somna om, men tänkte sen att eftersom att jag känner mig utsövd så är det lika bra att kliva upp och fortsätta operation flyttstök.
Efter en timme var tidningspappret slut och magen började ropa efter frukost så jag gick iväg för att äta på Fabrique och passade även på att glida in på tbanan och klämma fast en stor bunt Metro under armen. Ja, en kvinna kollade snett på mig och jag tänkte först att jag skulle dra ett skämt om att toalettpappret var slut. Men  stoppade mig själv och sa inget alls istället.
 
Efter ytterligare några timmars packande, lunch och fika på stan, mer packande och en sen middag sitter jag här, trött, i en väldigt trist lägenhet tillsammans med mina kartonger.
 
 
 
Redo att ge upp, hungrig och leds.
 
             
Men det gick ju bra, trött men nöjd med min insats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback