22 mars

Det känns som att helgen varit lång men ändå alldeles för kort. Kan tyckas låta konstigt men det är så det känns. Det har varit en bra helg med middag, dans, hemmakväll, ny bekantskap, kaffe och jag försöker dra ut på kvällen nu så gott det går, så att det inte blir måndag så snabbt.
 
Har precis kollat på Wallander, släppte såklart en tår eller två pga att Kurt börjar bli en gammal man. Ni som känner mig vet ju hur jag blir när det kommer till gamla människor. 
 
Jag har en lång vecka framför mig, sex dagar jobb plus att jag ska lyckas klämma in flyttpackning på det. Och flytt såklart. I mitten av juni har jag ett nytt hem och till dess får jag husera på soffan hemma hos mina kära föräldrar.
 
Ska läsa ett kapitel eller tre innan jag släcker lampan och välkomnar måndag.
Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback