10 juni

Imorgon kommer skatten, yay!
Några nollor närmre köp av lägenhet. Jag undrar hur lång tid det kommer ta att spara ihop till en skokartong någonstans i stan. 
 
Idag är jag ledig, den lediga onsdagen är här. 
Har precis jobbat lite med admin, tvättat och ätit frukost. Så nu ska jag bara ägna mig åt trevliga saker resten av dagen. (Förutom ett besök på vårdcentralen. Har googlat gärnet pga några utslag på ryggen och som vanligt när man googlar befarar man det värsta.. Googla aldrig.)
Jag ska iaf, efter läkarbesöket, träffa Britta. Förmodligen äta någon god lunch, uträtta lite ärenden och ikväll ska jag grotta ner mig i inrednig för att bli inspirerad inför flytten.
Har redan målat upp allt i mitt huvud, samt på datorn i ett inrednigsprogram. Kommer bli grymt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback