1 april

Jag och kusinen sa adjö till lägenheten på karlsviksgatan i måndags. Det sved i hjärtat. Vi ställde oss på balkongen, gick igenom hela lägenheten och satte oss sen på en resturang precis intill huset för att få ett fint avslut på vårt samboliv och en sista titt på det som varit vårt hem, inte bara då vi bott där utan också under hela våra liv då den varit farmors. 
 
Det känns tråkigt men samtidigt så  startar ett nytt kapitel i livet nu. Ja, mitt har iof börjat med att sova på en extrasäng i mamma och pappas vardagsrum (och har jag nämnt att jag kan se mitt gamla hem från deras fönster?) men i Juni flyttar jag in i en fin lägenhet tillsammans med Jennie och det kommer bli en mycket bra start av sommaren. 
 
 
 
 
Hängde mig ut genom fönstret för att få en bild på finaste gatan i stan. Tots grått väder och regn så är den fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback