30 juni

Slut på månaden. Juni har nog i snitt haft typ 12 grader varmt. Eller kallt. Vi pratade igår om att det är konstigt hur butikerna börjat rea ut sommarkläder när det känns som att sommaren inte ens har börjat..
Men jag hoppas att det vänder nu när det blir ny månad.
 
Om fyra dagar går jag på semester (hör änglakörens sång i huvudet). På lördag tar jag första bästa (tidigast möjliga) tåg hem till Hälsingland. Där spenderar jag en natt för att sen kliva upp med tuppen och bila Smögen-Halmstad-Göteborg. Jag vet, det låter fel att åka upp 28 mil för bara en natt, när man sen ska ner igen. Men jag är förste förare så där har vi svaret, så måste jag klippa mina kluvna toppar samt tvätta pga brist på tvättid i föreningen jag bor..
 
Förutom en veckas roadtrip så ska jag till Grekland (har hämtat ut mitt nya pass och det är inte så smickrande) och sen avsluta semestern med en vecka i hälsingeskogarna. Känns som att min kropp ska gå sönder snart, hoppas på att dessa fyra dagar ska gå fort!
 
 
hej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback