17 nov

ingen vila.
 
jag har gått och blivit med jobb. 
klockan har ringt 05 nästan varje morgon  förutom i helgen då jag fått sova ända till 06.
det är konstigt hur mycket mer pigg man känner sig när man kliver upp klockan 06 istället för 05.
 
än så länge går det helt okej, mycket nytt att ta in, komma ihåg och samtidigt klara av att utföra.
idag öppnade jag själv för första gången. jobbade själv hela dagen samt stängde själv.
dagen var lugn, söndag. den var också smärtfri, bortsett från den gigantiska sticka jag fick i tummen, samt tummen som fortfarande värker efter att ha klämt den i kylen.
imorgon öppnar jag igen, får se om det går lika bra då som i morse, mer bröd och mer bullar att lägga upp än på söndagarna.
 
nu ska jag invänta solsidan och efter det blir det godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback