24 mars

Ligger i soffan framför Nyhetsmorgon. Soffan har fått agera säng i två nätter. Varmare där, alldeles intill elementet!

Magen kurrar och kylskåpet är så gott som tomt på frukostfronten.

I fredags 08.18 klev jag på tåget. Efter att ha spenderat 5 dagar i Hälsingland var det lite halvtrist att åka tillbaka.
Men med trevligt umgänge har även denna helg varit bra!

Strax efter 15 i fredags så gick jag för att möta upp johanna på hennes jobb. Tog oss ut till Nacka och kollade upp var bikbok låg. Inhandlade sedan mat och gick hem till johanna. Där lagade vi middag och kollade på den fjärde Step up filmen.

Igår tog jag det lugnt. Duschade länge och lagom till att klockan slagit 16.00 drog jag på mig jackan och vandrade över tull Kungsholmen. Spenderade kvällen med syrran. Lagade mat och kollade på film. Släckte också alla lampor mellan 21.30-22.30.

Idag ska jag återigen ta en promenad till kungsholmen och sen inhandla lite mat så jag har något att mätta min mage med denna vecka.


Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback