17 feb

Helgen han snart passerat.
Torsdag, alla hjärtans dag, firade jag med en av mina sambos. Tillagade en varsin Caesarsallad och kollade på två filmer. En kärleksfilm, perfekt för alla hjärtans dag. Handling, kille möter tjej, killen får inte tjejen.
Och en thriller. Båda var bra.

I fredags sov vi ut. Hängde på andrea's jobb samt tillverkade två tavlor var.

Lördag, tränade och fick sen besök av nanni och mini.

Idag har jag mestadels tagit det lugnt. Lagat åsis goda Pastagratäng och sedan tränat.
Nu har jag precis fått i mig middag och ska spendera kvällen i soffan tillsammans med andrea och robin.

Imorgon ska vi göra det sista piffet på våra textilexponeringar och sedan redovisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback