12 feb

Tisdag, snart onsdag. Snart har en skolvecka till passerat. Sinnes!

Igår hade vi dukning på förmiddagen och sedan projektplanerinh. Fick sluta lite tidigare för att hinna med bussen till svt där vi skulle göra ett studiebesök.
Dock har jag redan varit där på studiebesök med gymnasiet och haft en veckas praktik där. Men trots det var det kul.

När jag kom hem, runt 18.30 var jag helt slut! Fixade lite mat och placerade mig sedan i soffan. Där spenderade jag resten av kvällen innan jag vid halv tio bytte plats till sängen.


Idag har vi haft grafisk form och design. Känner igen väldigt mycket från gymnasiet, det är bra att få lite repetition!

Nu ska jag laga finmiddag. Gröt.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback