26 sep

Denna dag har varit regnig och grå. Men ack så bra!

Klockan ringde 07.55, trött som en zombie släpade jag mig upp ur sängen och ner för trappan. Försökte rädda det som räddas kan med lite puder för att inte se allt för trött ut. Planen var att elin skulle hämta upp mig 08.30 för att sedan bege oss vidare mot ett grustag och plocka sten. Ja, jag vet. Ni tänker att "ni är inte riktigt friska". Och det vet vi faktiskt, vi hade nämligen en diskussion om det idag.
Tillbaka till vårar stenplockar projekt.
Jag skickade iväg ett fint litet sms där jag frågade om det fortfarande var 8.30 som gällde. Varpå hon svarade "oj. Vaknade visst nu".
Gjorde inte mig något att få kika på the voice och äta en knäckemacka i lugn och ro. (kändes som att jag skulle till skolan en höstmorgon, kändes bra).

Efter ett tag kom hon iaf, ananasen. Vi plockade sten och elin besteg grustaget som en kung. (vägen ner blev det värre med).

Åkte sedan till bollan och inhandlade diverse pysselsaker.
Åt en "mysmacka" och åkte sedan hem till mig för att skapa.
Resultat: två utomordentligt nöjda tjejer med en varsin tavla.

Kvällen spenderade jag hemma hos frida. Varmchoklad à la amerikat och efterlyst. När jag åkte hem trodde jag att det var min sista färd i livet pga all dimma som gjorde att jag knappt såg handen framför mig. Men jag tog mig hem och nu, efter lite slappande i soffan har jag förflyttat mig till sängen för en god natts sömn, eller något sånt.


Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback