18 okt

sitter och fixar lite med cv samt personligt brev.
eftersom att jag är helt bet när det kommer till word, då jag är mer van vid id osv, får mitt humör en hel del svängningar. måste skaffa mig en mac. så är det bara.
 
idag är vädret ungefär lika roligt som igår. grått och deprimerande.
har ringt lite samtal utan resultat och vet nu inte vad jag ska göra.
 
natten ska jag spendera hos syster. men innan det ska jag hämta ett fönster och sedan ta en promenad med frida.
(ska jag vara ärlig hade jag hellre suttit inne, druckit kaffe och pratat än att ha fulvädret rakt i nyllet, men kanske hinner med det också.)
 
igår fyllde linnea år. hon fick en keyboard av oss. blev hemskt glad. då blev jag glad. varm i hjärtat. jag har så fina vänner.
 
jag ska också köpa mig en keyboard. kul! jag ska bli grym.
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback