11 okt

idag fick jag äntligen kallelsen till magnetröntgen. 22 oktober blir det av. i hudik, tyvärr.
men jag hade sådan tur att mamma var ledig just den dagen så det var ganska skönt.
vägrar att besöka ett sjukhus ensam. man vet aldrig om dom får för sig att de måste sticka en massa nålar i mig. och att vara ensam då, fy. den risken tar jag inte.
 
fick med en massa informationsblad om hur det kommer att gå till samt ett papper med frågor som jag var tvungen att fylla i. jag hade tur och fck svara nej på alla frågot utom en.
den jag svarade ja på var om jag hade svårt för trånga utrymmen. såklart har jag det, larvigt..
men det är en ganska snäll röntgen. jag slipper åka in i väggen i ett trångt litet rör. så när jag läste det blev jag genast lättad. dock är jag ändå nervös.
 
idag har jag plockat lite på rummet, gjort en mindmap, dammsugit nedervåningen, tagit en promenad, samlat ihop lite foton som jag skall framkalla och göra ett grymt album utav, samt haft ganska tråkigt.
nu ska jag avnjuta en latte och fortsätta att inte göra något vettigt.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback