9 maj

Vädret är väldigt grått idag. Vilket är tråkigt nu när vi har haft fint väder iaf i några dagar, men jag antar att vi inte får bli för bortskämda med fint väder.

Erica har varit hemma i helgen. Alltid trevligt när vännerna kommer hem i några dagar.
I fredags bestämde jag och Erica att det skulle varit mysigt att äta middag någonstans. Så vi beslutade oss för att bege oss till Bollnäs för att äta på kina.

Lördagen bjöd på vin och fint umgänge och avslutades på tranans ganska slitna lokal. Men det var helt okej. Somnade fint i min säng efter en taxiresa hem.

I söndags var jag väldigt pigg och ville ta vara på vädret som var soligt och behagligt. Promenerade därför till Julia och Marcus, där det bjöds på kaffe och pastasallad.
Gick sedan vidare till mormor och efter det inhandlade jag stärkande bakis-tilltugg åt en svag Malin.

Emil är nu hemkommen från Göteborg, finally. Så nu ska vi umgås vare sig han vill eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback