18 maj

Förmiddagen spenderade jag med penslar, färg och ett stycke Sarah. Och för att inte glömma, en hel hög med barn. Små tjejer och killar som ville förvandlas till prinsessor, katter, flaggor, batman, kaniner, lejon osv.
Imorgon kör vi igen och hoppas på att lika många barn ska hinna bli målade.

På eftermiddagen följde jag med mormor och stig, samt två stycke kusiner för att fiska. Dock var det åldersgräns, man fick vara högst 15 år för att fiska där. Det är något av det konstigaste jag har hört. Eller läst. För visst fanns det en skylt där detta stod.

Resten av kvällen har jag inte gjort mkt alls. Tagit hand om min rygg som fått lite ont efter målning av ansikten, tagit en promenad och sedan bara latat mig.

Dags att få några timmars sömn innan klockan ringer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback