24 juli

länge sedan nu. min mobil är otröstligt trasig..
eftersom att jag annars gör allt ifrån den och sällan sitter vid datorn har det blivit så att jag inte orkat bråka med den för att få till ett inlägg. (okej, jag har bråkat med den lite)
imorgon skickar jag iaf in den på lagning. det betyder att jag ska klara mig utan telefon i 6-12 dagar, vilket jag finner ganska omöjligt i dagens samhälle.
 
sommaren hittills har bestått av jobb, vin, inte så värst mycket sol, mest regn samt umgänge med vänner.
tänkte få till ett inlägg fyllt av bilder när telfonen är fit for fight..
 
nu ska jag klä mig, knapra i mig en skorpa samt göra något åt mitt trötta ansikte innan jag vandrar till linnea.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback